Bagaimana Nak Mula Berdiet?

Salam Info & Tips Guys!!


Ramai yang bertanya kepada saya, macam mana saya boleh berjaya menurunkan berat badan? Ya, penurunan berat badan bukanlah suatu yang mudah bagi saya.. dan mungkin juga bukan mudah buat anda.. tetapi berkat dengan keazaman dan keinginan yang tinggi saya berjaya.


Bagaimana Caranya?


Pada saya, apa yang saya buat ialah mencari ilmu.. banyak ilmu berkenaan diet dan senaman yang boleh anda ikut.. dan apa yang saya boleh cadangkan ialah blog susu sejat dan kevin zahri. Kedua-dua blog ini banyak memberikan ilmu berkenaan diet dan rutin senaman yang 100% memberikan kesan kepada saya.


Saya mengikut apa yang diberikan oleh blog tersebut tanpa ada bantuan coach diluar sana.. dan alhamdulillah.. saya berjaya!! Tidak lupa, sokongan daripada keluarga dan sahabat juga memainkan peranan.. Oh! serta jadikan kritikan dan kutukan dimasa anda gemuk dahulu sebagai pemangkin semangat anda..!!


Jom!! Follow Me...

Comments

Popular posts from this blog

Ada Beza Ke Aktiviti Senaman Dan Aktiviti Fizikal?

Penting Ke Kadar Denyutan Nadi Dengan Senaman?

Senaman Kardio Vs Senaman Bebanan?