Akhirnya Saya Berjaya!!! (Part 4)




Saya telah berjaya menurunkan 20 Kg dalam tempoh 1 Tahun 2 bulan!!!

Salam My Journey Guys!!

Yes.. setiap orang ada impian.. dan salah satu impian saya adalah memakai semula baju bersaiz M yang mana kali terakhir saya pakai adalah pada tahun 2010..

Akhirnya, tahun 2020 saya telah berjaya memakai semula baju saiz M dengan cutting badan yang menarik.. siapa yang tak seronok kan?? hahaha, pertama masuk kedai dan try fitting.. wah!! macam tak sangka.. perut yang dulu memboroi kehadapat telah sama sekali tidak munculkan diri.. hahahaha..

Terus-terang saya katakan, perasaan bersemangat dan keyakinan diri kita akan secara automatik meningkat..

Perjalanan saya tidak terhenti di sini guys!! saya perlu kekalkan bentuk badan yang begini untuk terus kekal aktif dan sihat..

Kata-kata pembakar semangat saya ialah.. "bukan senang nak senang, dan bukan susah nak susah", bila fitness kita kena ubah.. "aku buat, aku dapat!" yes!! saya dah dapat.. anda?

Nantikan perkembangan saya dengan rutin harian yang baru guys!!


Jom!! Follow Me...



Comments

Popular posts from this blog

Ada Beza Ke Aktiviti Senaman Dan Aktiviti Fizikal?

Penting Ke Kadar Denyutan Nadi Dengan Senaman?

Senaman Kardio Vs Senaman Bebanan?